söndag 9 augusti 2009

Nu är han väldigt trött

Nu är det jobbigt, Bruno har blivit ännu sämre och ibland kan han knappt stå på benen. Hans högra sida är svag, så han har också svårt för att äta ibland. Det är så ofattbart att se Bruno i det här tillståndet. Han pratar inte längre och han är trött och sover nu ett par timmar på eftermiddagarna. Igår var han ändå rätt stadig på benen och då gick vi fram och tillbaka på vårt trädäck som går runt huset.

Han får mycket healing och det märks direkt att han då blir bättre. Jag är desperat, jag vet inte vad jag kan göra mer för Bruno och det gör så ont att se honom vara så sjuk.

Gode Gud hjälp Bruno att bli frisk och hel.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tänker mycket på er! Många kramar till er alla.

Unknown sa...

Jag hoppas att inga nyheter här på bloggen är goda nyheter! Skickar alla positiva tankar jag kan till er!