tisdag 2 december 2008

Det känns bra inför imorgon

Så, nu har vi äntligen närmat oss dagen med stort D. Imorgon onsdag December 3 kl 10:00 ska Bruno få en magnetröntgen. Det har varit en lång väntan den här gången, men nu är vi där. Om jag ska känna efter vad jag känner så känns det bra. Jag känner mig lugn och hoppas på ett glädjande resultat.

Huvudvärken och tröttheten som Bruno var utsatt för i förra veckan är som bortblåst. I går var Bruno hos HälsoLasse i Trollhättan och han sa att problemet med höger öga är ett tecken på läkning. Han är inte den första som säger det och jag vågar tro att det faktiskt är så.


Den oändliga vinden sveper genom
mitt hjärta, , min kropp och min själ,
och skänker mig
den nya begynnelsens andetag
Nari


Jag meddelar MRT-resultatet så fort vi fått reda på det.

Inga kommentarer: